چه کردم با این آپ...

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

چه کردم با این آپ...

عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان

جهان را با همه زیبایی و زشتی

به روی یکدیگر ویرانه میکردم

 

 

عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم نه طاعت می پذیرفتم

نه گوش از بهر این بیدادگرها تیز کرده

 

فقط در حیرتم که عجب صبری خدا دارد.

 

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

 

ره من بیگانه است با این ره شب

یا الله سوی تو آیم که من بیگانه تر از قبلم

مرا در خود چنان محو کن که گویی منی از من نبوده است

مرا در خود چنان غرق کن که گویی منی نبوده است

 

 

 

شینگولای من واسه منم دعا کنید

واس پدر داش حامدمون

واسه همه ی بیمارا

واسه ظهور آقا امام زمان

واسه بخشوده شدن همگیمون دعا کنید

خیلی گلید بلبلید دوستون دارم

ماچ بای


نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت23:23---28 اسفند 1390
سلام.

شما می توانید در یک سایت تبلیغاتی برنده ی جایزه های واقعاً نفیسی بشوید. لازم نیست کار سختی بکنید فقط شما بعد از ثبت نام به بقیه هم اطلاع می دهید و به این صورت هر نفری که از طریق شما در سایت عضو شود، شما یک امتیاز می گیرید. بعد وقتی امتیازات به اندازه ی جایزه ای که انتخاب کردی شد، بعد از 2 یا 3 هفته جایزه به دستت می رسد حتی در ایران.

برای مثال playstation3 ، 21 امتیاز می خواهد یعنی وقتی 21 نفر از لینک تو ثبت نام کردند تو برنده ای.

حتماً برای عضویت به وبلاگم سر بزن، اونجا اطلاعات و راهنمای تصویری و لینک سایت را گذاشته ام. منتظرتم ...............


farrokh
ساعت4:08---5 دی 1390
آبجی من اومدماااااااااااااااااااااا

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:23---18 آذر 1390
اجی مرضی خودمی جیجرمممم
این نی نی اینجا هم نفوذ پیدا کرده
خدا به دادت برسه
میگم اجی من خوابتو دیدم
واااااااااای باورت نمیشه


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:20---18 آذر 1390
آجیییییییییییییییییییییییییییی یی

سیلااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام

چی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من اومدم

چه مکشلی دالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: آژیییییی هیچی دارم از دست این نی نی یه دیوونه ی واقعی میشم


nini
ساعت16:31---18 آذر 1390
سلام خنوک

کجایی پپپپپپپپپ

نگا بیا دیگه

جوجا رفتی؟

بیا که دل همه بجز من برات تنگ شده

خوب نیشتو ببند پاشو بیا دیگه



اون روز که گفتم برو اون گوشه وایسا یادته؟

خوب معلومه که یادت نیس

تو خنگ تر از این حرفایی

نگا ان روز میخاستم بگمت دوست دارم

دیوووونه

اما نگفتم که





پاشو بیا روی خنوکتو ببینم تو وبم





آقاااااااااااااااااااا من دلم برا شکل خنوک و بی دندونت تن گ شده خوب



کوفت نخند

توکز مهنت دیگران بی غمی

خنگی خری

خر خاکی

پس چرا نمیای؟
پاسخ:باز این خل وضع خان اومد


NINI
ساعت1:07---18 آذر 1390
سلام

بالاخرع

پایین خره

درست شد

خدا دشمنای منو سوسک کنه

ی خدا پدر آمرزیده ای!!!!!!! (دختمل خواهملم) سیم تلفن رو قیچی کرده بود

یحنی ما خاندان کلا دیونه ایم

دیونه خونه خونه ی ماست

انقد زنگ زدم به این ISP طفلک چیزی گفتم آخرشم محلوم شد اشکال از من بوده







هورررررررررررااااااااااااااا ااااا

نت دار شدم باز





و حالا گیر سه پیچ و کق به مرضیه دیونه



من:هووی چوچولو تو

؟آره

تو که بی دندون

کچل

خاک تو سر

منگول

زیگیل

خپل

لفچوک

هستی

آره دیگه تو که لباس بنفش دهاتی تنته

من:با اون کفشای سفید چرمیت

هوی چرا قایم میشی با تو ام

آره بدو بیا اینجا

مرضیه-بله؟

من-کوفت قلقلیه بله

من-اسمت چیه خنوک؟

مرضیه-مرضیه

من-چی چیه؟ مریضه؟

من-مگه مریضی؟

مرضیه- نه قربان!!!!! من فقط دندون ندارم

من- چرا نداری؟

مرضیه- بابام.ون پول لازم داشتن یک دوتا از دندونامو فروختن کردن

من- عیب نداره

مرضیه-خانووووووووووووووووووو٠?ووم؟

من- درد ببند نیشتو

من- دخترگه ی خل وضع

من- الان میری اون گوشه

مرضیه-خوووووب

من-دو تا دست و دو تا پا تو میگیری بالا

مرضیه: ااااا پس رو چی وایستم خانم؟

من : اون دیگه مشکل خودته خنوک!!!!!





جنگ شروع شده کچلم

دوستم دارم تازشم مرضیه

دمت بهشت آبجی مهسا

با معرفتی آجی



هوای این مرضیه مارو داشته باشین ها

خفه نشه ی موقع



نه بخاطر خودش



به خاطر اینکه اگه نباشه ما به کی بخندیم پپپپپپ...
پاسخ:ببند دیگههههههههههههه اه


nini
ساعت17:43---17 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي

من اومدم

اين يك نقشه بيد

من مظلون منايي كرديدم تا شما بدانيد و آگاه باشيد چه گلي برگ گلي از جمعتون كم ميشه كه اگه نباشم

همتون ژر ژر ژرژ ژر ميشين

اينم بگم از صببح نتم قطعه وگرنه مختون رو تريدينا

جدينيا

من مرضيه رو دوست دارم

دلم ميخواد يجوري ازش گاز بگيرم كه خين بياد

اماااااااااااااااااااااااااا ا

يجوري با پاشنه پام ميزنم به پيشونيش كه از كمر تا بشه

فكر كردي

خيال كدي

اااااااااااايييييييييييييييي ييييي نفس كش

:

Dپاسخ:خفهههههههههههه


nini
ساعت17:42---17 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي
من اومدم
اين يك نقشه بيد
من مظلون منايي كرديدم تا شما بدانيد و آگاه باشيد چه گلي برگ گلي از جمعتون كم ميشه كه اگه نباشم
همتون ژر ژر ژرژ ژر ميشين
اينم بگم از صببح نتم قطعه وگرنه مختون رو تريدينا
جدينيا
من مرضيه رو دوست دارم
دلم ميخواد يجوري ازش گاز بگيرم كه خين بياد
اماااااااااااااااااااااااااا ا
يجوري با پاشنه پام ميزنم به پيشونيش كه از كمر تا بشه
فكر كردي
خيال كدي
اااااااااااايييييييييييييييي ييييي نفس كش
:
D
اين آبچي گل ديگم هم هستش كه اومد دلداريم داد
دمت بهشت
خاكت مرده
اااا يهني خاكت شير زنه
بوووس
بوووس
بووووس
باور كنين از دوريتون داشتم ديوو ميشدم
نيست كه عالق باقلم
واسه همون
خوب ديگه ژول كافينتم هفتاد تومن ميشه بد بختينا
بوس
باي
همه
نيشتو ببند مرضيه كچل بي دندون مدونم
از برگشتنم ذوق مرگ شدي
شانس بياري تا شنبه نتم وصل نشه و الا دهن مهنتو له ميكنم
جوجه
اردك

خوشجل

ناناش
ني ني خوبه
بيا لپمو ببوس
بگير دمب خروس
كچل قرمه سبزي
بي دندون


nini
ساعت17:42---17 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي
من اومدم
اين يك نقشه بيد
من مظلون منايي كرديدم تا شما بدانيد و آگاه باشيد چه گلي برگ گلي از جمعتون كم ميشه كه اگه نباشم
همتون ژر ژر ژرژ ژر ميشين
اينم بگم از صببح نتم قطعه وگرنه مختون رو تريدينا
جدينيا
من مرضيه رو دوست دارم
دلم ميخواد يجوري ازش گاز بگيرم كه خين بياد
اماااااااااااااااااااااااااا ا
يجوري با پاشنه پام ميزنم به پيشونيش كه از كمر تا بشه
فكر كردي
خيال كدي
اااااااااااايييييييييييييييي ييييي نفس كش
:
D
اين آبچي گل ديگم هم هستش كه اومد دلداريم داد
دمت بهشت
خاكت مرده
اااا يهني خاكت شير زنه
بوووس
بوووس
بووووس
باور كنين از دوريتون داشتم ديوو ميشدم
نيست كه عالق باقلم
واسه همون
خوب ديگه ژول كافينتم هفتاد تومن ميشه بد بختينا
بوس
باي
همه
نيشتو ببند مرضيه كچل بي دندون مدونم
از برگشتنم ذوق مرگ شدي
شانس بياري تا شنبه نتم وصل نشه و الا دهن مهنتو له ميكنم
جوجه
اردك

خوشجل

ناناش
ني ني خوبه
بيا لپمو ببوس
بگير دمب خروس
كچل قرمه سبزي
بي دندون


nini
ساعت17:41---17 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي
من اومدم
اين يك نقشه بيد
من مظلون منايي كرديدم تا شما بدانيد و آگاه باشيد چه گلي برگ گلي از جمعتون كم ميشه كه اگه نباشم
همتون ژر ژر ژرژ ژر ميشين
اينم بگم از صببح نتم قطعه وگرنه مختون رو تريدينا
جدينيا
من مرضيه رو دوست دارم
دلم ميخواد يجوري ازش گاز بگيرم كه خين بياد
اماااااااااااااااااااااااااا ا
يجوري با پاشنه پام ميزنم به پيشونيش كه از كمر تا بشه
فكر كردي
خيال كدي
اااااااااااايييييييييييييييي ييييي نفس كش
:
D
اين آبچي گل ديگم هم هستش كه اومد دلداريم داد
دمت بهشت
خاكت مرده
اااا يهني خاكت شير زنه
بوووس
بوووس
بووووس
باور كنين از دوريتون داشتم ديوو ميشدم
نيست كه عالق باقلم
واسه همون
خوب ديگه ژول كافينتم هفتاد تومن ميشه بد بختينا
بوس
باي
همه
نيشتو ببند مرضيه كچل بي دندون مدونم
از برگشتنم ذوق مرگ شدي
شانس بياري تا شنبه نتم وصل نشه و الا دهن مهنتو له ميكنم
جوجه
اردك

خوشجل

ناناش
ني ني خوبه
بيا لپمو ببوس
بگير دمب خروس
كچل قرمه سبزي
بي دندون


nini
ساعت17:41---17 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي
من اومدم
اين يك نقشه بيد
من مظلون منايي كرديدم تا شما بدانيد و آگاه باشيد چه گلي برگ گلي از جمعتون كم ميشه كه اگه نباشم
همتون ژر ژر ژرژ ژر ميشين
اينم بگم از صببح نتم قطعه وگرنه مختون رو تريدينا
جدينيا
من مرضيه رو دوست دارم
دلم ميخواد يجوري ازش گاز بگيرم كه خين بياد
اماااااااااااااااااااااااااا ا
يجوري با پاشنه پام ميزنم به پيشونيش كه از كمر تا بشه
فكر كردي
خيال كدي
اااااااااااايييييييييييييييي ييييي نفس كش
:
D
اين آبچي گل ديگم هم هستش كه اومد دلداريم داد
دمت بهشت
خاكت مرده
اااا يهني خاكت شير زنه
بوووس
بوووس
بووووس
باور كنين از دوريتون داشتم ديوو ميشدم
نيست كه عالق باقلم
واسه همون
خوب ديگه ژول كافينتم هفتاد تومن ميشه بد بختينا
بوس
باي
همه
نيشتو ببند مرضيه كچل بي دندون مدونم
از برگشتنم ذوق مرگ شدي
شانس بياري تا شنبه نتم وصل نشه و الا دهن مهنتو له ميكنم
جوجه
اردك

خوشجل

ناناش
ني ني خوبه
بيا لپمو ببوس
بگير دمب خروس
كچل قرمه سبزي
بي دندون


nini
ساعت17:41---17 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي
من اومدم
اين يك نقشه بيد
من مظلون منايي كرديدم تا شما بدانيد و آگاه باشيد چه گلي برگ گلي از جمعتون كم ميشه كه اگه نباشم
همتون ژر ژر ژرژ ژر ميشين
اينم بگم از صببح نتم قطعه وگرنه مختون رو تريدينا
جدينيا
من مرضيه رو دوست دارم
دلم ميخواد يجوري ازش گاز بگيرم كه خين بياد
اماااااااااااااااااااااااااا ا
يجوري با پاشنه پام ميزنم به پيشونيش كه از كمر تا بشه
فكر كردي
خيال كدي
اااااااااااايييييييييييييييي ييييي نفس كش
:
D
اين آبچي گل ديگم هم هستش كه اومد دلداريم داد
دمت بهشت
خاكت مرده
اااا يهني خاكت شير زنه
بوووس
بوووس
بووووس
باور كنين از دوريتون داشتم ديوو ميشدم
نيست كه عالق باقلم
واسه همون
خوب ديگه ژول كافينتم هفتاد تومن ميشه بد بختينا
بوس
باي
همه
نيشتو ببند مرضيه كچل بي دندون مدونم
از برگشتنم ذوق مرگ شدي
شانس بياري تا شنبه نتم وصل نشه و الا دهن مهنتو له ميكنم
جوجه
اردك

خوشجل

ناناش
ني ني خوبه
بيا لپمو ببوس
بگير دمب خروس
كچل قرمه سبزي
بي دندون


FATFAR
ساعت15:01---17 آذر 1390
سلام اجي
خاطر خاتم والا به مولا بيا يه سرم به ما بزن
دريديندريدين دريدين دين راپيتاپ راپيتاپ راپيتابتاب


✖MAHSA✖
ساعت14:57---17 آذر 1390
آقِِِِی

آجی تو کوجا میری ؟

آجی دیفونه ام که رفت !

یکی یکی دارید کم می شیدا ...

اصن مشکوک میزنید ...

برگردید زودتر دیه ...

من تهنا بمونم زود اقفال میشمآ


jojo
ساعت14:18---17 آذر 1390
قفونت بیلم من اجیه ناسه خوتم
بوووووووووووووووووووس
امیدوارم مشکلت زودی حل شه جیجلم
اجی شیطون بلاملا


مرضیه خودمم خودم
ساعت14:11---17 آذر 1390
برو بچ گل

من یه سه روزی نیستم نگران نشید

اگه جواب نظراتم ندادم نالاحت نشید

یه مشکل فوق العاده فوق ا ل ع ا د ه

جدییییییییی

برام پیش اومده

پس تا سه روز دیگه بای تا های

اووووووووووووممممممممممماااا اااااچچچچچچچ


jojo
ساعت12:40---17 آذر 1390
سهلامی دوباره
با مشقت فراوان لینکت کردم از دست لاکس بلاگ
الان باهم دوستیم دیگه
بدو بیا بخلم
فدامدات هوارتا مرضی عسل جونیواینا


jojo
ساعت10:00---17 آذر 1390
سهلااااااااام عسیسم
خیلی وب نااااااااااسی داره
مطلباتم اشتلن
اگه دوست داشته باشی تبادل لینک کنیم


مـریــم
ساعت6:55---17 آذر 1390

خدایـــــــا

دستت را از روی Space بردار

بس نیستــــــ

این همه فــــــــاصله ...؟!


✖MAHSA✖
ساعت0:59---17 آذر 1390
eeeeeeeeee

الــــــــــــــــــهی ، عزیزم

تازه الان نظره نی نی رو خوندم

شوما که جفتتون ، آشتی اید

فقط ما رو سرکار گذاشتید

من رفتم بخوابم

بچه دماغوهایه لوس


✖MAHSA✖
ساعت0:40---17 آذر 1390
نه آجی ،

داره نی نی بازی درمیاره

((لوس بازی ))

رفتم یه تَشَرِ پر اُبُهت زدمش

بلکه بیاد با بزرگترش درست

رفتار کنه

منتها بعید می دونم جذبه داشته

باشم آجی


مرضی جووون خودم
ساعت0:30---17 آذر 1390
بچه ها نی نی جوووونم نالاحت شد
نی نی خیلی بی جنبه ای درجه جنبت زیر صفره

من باهات شوخی کردم جنبه داشته باش
من دوست دالم عسیسم نرووووووووو


✖MAHSA✖
ساعت0:15---17 آذر 1390
نه بابا آجی

خونسرد باش ...

به اعصابت مسلط باش

چیزی نیس تو دلش بچم

فقط یه نمه خینگ شده

فاز و نول قاطی کرده . همین


nini
ساعت0:05---17 آذر 1390
گیه نتن
چوچولو
خوب عیب نداره
اگه واقعا عصبت انقد شدیده نمیام
بهت سر میزدم از تنهایی در بیای
خود نی نی هم از تنهایی درآد
اما اگه واقعنی انقد سختته اومدنم به ابنجا نمیام

اگه باهت شوخی کردم ناراحت شدی
ببخشید
همه دخملا و ÷مسلا که اینجا بودین و حرفامو به مرضیه شنیدین
جلو همتون از مرضیه عذ خواتسم
خوب دیگه
خوبی که ندیدین
بدی اگه دیدین حقتون بوده

این آخرین شوخیم باشه


مرضیه خودمم خودم
ساعت23:22---16 آذر 1390


مامان مامانننننننن



بچه هااااااااا بیاید حال این نی نی و بگیرید

من دارم خ ل میشممممممممممممم


NINI
ساعت20:23---16 آذر 1390
من که میدونم این مرضی به اندازه جلبک دریاهای آزاد هم IQ نداره
اما فقط بخاطر اینکه ثابت بشه چند تا سوال میکنم
اگه تونستی جواب بدی
جون امواتت تقلب نکنی

راستی گشنمه چیزی میزی نداری بدی بخوروم؟
شکمم داره قار و قور میکنه
حالا از اینا بذرگیم
کچل خودم آماده ای؟



1)یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می‌کند. بازماندگان از سقوط را در کجا دفن می‌کنند؟

کانادا – آمریکا – هیچ‌کدام


۲) یک خروس در بام خانه‌ای که شیب دوطرفه دارد، تخم می‌گذارد. این تخم از کدام طرف می‌افتد؟

شمال – جنوب – هیچ‌کدام


۳ )خانمی‌عاشق رنگ قرمز است و تمام وسایل‌ او به رنگ قرمز است. او در آپارتمانی یک طبقه که قرمزرنگ است، زندگی می‌کند. صندلی و میز او قرمزرنگ است.تمام دیوارها و سقف آپارتمان قرمزرنگ هستند. کفپوش آپارتمان و فرش‌ها نیز قرمزرنگ هستند.تلویزیون هم قرمز رنگ است. سریع پاسخ دهید که پله‌های آپارتمان چه رنگی هستند؟

قرمز – آبی – هیچ‌کدام


۴ )پدر و پسری را که در حادثه رانندگی مجروح شده بودند، به بیمارستان می‌برند.پدر در راه بیمارستان فوت می‌کند ولی پسر را به اتاق عمل می‌برند. پس از مدتی دکتر می‌گوید من نمی‌توانم این شخص را عمل کنم، به علت اینکه او پسر من است.آیا به نظر شما این داستان می‌تواند صحت داشته باشد؟

آری – خیر – هیچ‌کدام


۵ ) اگر چهار تخم‌مرغ، آرد، وانیل، شکر، نمک و بیکینگ پودر را با همدیگر مخلوط کنید، آیا کیک خواهید داشت؟

آری – خیر – هیچ‌کدام


۶) آیا می‌توانید از منزلتان بالاتر پرش کنید؟

آری – خیر – هیچ‌کدام


۷ ) یک کیلوگرم آهن چند گرم سنگین‌تر از یک کیلو گرم پنبه است؟

۱گرم – ۱۰۰گرم – هیچ‌کدام


۸ ) مردی به طرف یک پلیس که در حال جریمه کردن اتومبیل بود، می‌رود و التماس می‌کند که پلیس جریمه نکند ولی آقای پلیس قبول نمی‌کند. به پلیس نه یک بار بلکه هشت بار بد دهنی می‌کند.جواب دهید که این مرد چند بار جریمه خواهد شد؟

۸ بار – ۹بار – هیچ‌کدام


۹ ) اگر تمام رنگ‌ها را با هم مخلوط کنید، آیا رنگین کمان خواهیم داشت؟

آری – خیر – هیچ‌کدام


۱۰ ) گرگی به بالای کوه می‌رود تا غرش شبانه‌اش را آغاز کند.چه مدت طول می‌کشد تا به بالای کوه برسد؟

دو‌شب – پنج‌شب – هیچ‌کدام


مرضیههه خودم
ساعت19:28---16 آذر 1390
بابا یکی این نی نی و از برق بکشه

ماشا الله چقدر ضر چقدرررررر فک که نی معلوم نی چیه!!!!


nini
ساعت19:24---16 آذر 1390
ناراحت شدی؟

میدونم که نشدی

میخوام خودت بگی بقیه هم بدونن


پاسخ:وااااااااااااای نه غلط کردم یکی ا ی ن وووووووو از برق بکشه آسفالت شدم خدااااا


nini
ساعت19:01---16 آذر 1390
مرضیه مي‌ميره،

جدا خدا نکنه


20000 سال دیگه مث دایناسورا ی عالمه عمر کنی همشم عمرت 20 سال باشه
هی کنتور 0 کنی
ای جاااااانه
حالا بگذریم

مي‌برنش بهشت. دو سه روز مي‌گذره، ‌يك روز ميان ازش مي‌پرسند كه همه چي ميزون هست يا نه، ميگه: والله همه چيز عاليه، فقط كمي هوا سرده! مي‌برنش دم مرز جهنم كه يخرده گرماي جهنم بخوره بهش، كه گرم شه. دوباره بعد از چند روز ميان مي‌پرسند: خوب اوضاع چطوره؟

ميگه: والله همه‌چي خوبه، ولي هنوز يه ذره سوز مياد! ميگن بابا تو اصلا" لياقت بهشت رو نداري، ميندازنش تو جهنم! بعد از چند روز ميان، مي‌پرسند: خوب بالاخره گرم شدي؟ ميگه: والله اينجا بهتره، ولي هنوز هم يه ذره سوز مياد! شاكي مي‌شند ميندازنش طبقه هفتم جهنم، تو مركز آتيش. چند روز مي‌گذره‌ ، ميان بهش سر بزنن ببينيند اوضاع احوالش چطوره. تا درو باز مي‌كنند، غضنفر داد ميزنه: ‌داداش اون درو ببند،‌ يخ كرديم .


دمت بهشت
آجی کچلم


nini
ساعت18:58---16 آذر 1390
مرضیه

عجیجش

نفسش

اینو بهش گفت

چی گفت

توی گوش اون گفت

چی گفت

بدون توي دنيا يه قلب هست كه فقط براي تو ميتپه اونم قلب خودته







آبجییییی جییییی جییییی جیییی جییییجی

باور کن دوست دارم که باهت شوخی میکنم

قصدم فقط اذیت کردنته

هییییچ قصد دیگه ای ندارم

پاسخ:چ ق د ر حرف میزنی تو ...... من مامانم و می خوامم


nini
ساعت18:54---16 آذر 1390
معادله ریاضی به زبان فیلسوف بزرگ مرضیه

دمت بهشت مرصیه با این معادلت..



اومده میگه:



اگه گفتی چرا دو × دو میشه هفت؟ خب چون علم پیشرفت کرده !





واسه من تریپ صواط میاد حالا نگا کن



اینم اثباتش:



2×2



به دوها یک رقم اضافه میکنیم



<=(2+1)×(2+1)



9=3×3



چون 2 واحد به ضریب ها اضافه کرده ایم در اخر دو واحد از حاصلضرب کم میکنیم.



7=> (9-2)=2×2 => 7=2×2





حالا کی میتو.نه این بشرو توجیح کنه

که

آقای چییییییییییز



تو که نمیتونی چرا تو. مقوله های سینگین وارد میشی؟



اما بعد همه شوخی ها باید اعتراف کنم

که من از خشم مامور مخصوص حاکم بزرگ

میتیرضیه ترسیدم

وااااااااااااسپاسخ:ماماننننننن کمککککککک دارم خل میشم از دست این جنین نی نی حالا هر چی


nini
ساعت18:47---16 آذر 1390
مرضیه تو هواپيما تفنگشو ميذاره رو مخ خلبان و ميگه:از همينجا صاف ميري بندرعباس خلبانه ميگه:حالا چرا بندرعباس؟



میگه :آخه دوستم قراره از اونجا قاچاقي ببردم دوبي.





حتما میدونین علتش چی بوده دیگه؟



این آجی حونی !!!!!!!! ما چن روز پیش میره دزدی

نا موفقه

پلیس دنبالشه





هر کی تحویلش بده کلی پول جایزه میگیره





اما نامرداشین اگه لوووو بدینش ها

پاسخ:روانیییییییییییییییییییی دیوونهههههههههههه خل و چل


nini
ساعت18:36---16 آذر 1390
معلم مرضیه:دخمل کچلم بگو ببینم اگه 10 تا سیب داشته باشیم ,
مرضیه: خوببببببب
معلم مرضیه: خوب و درد گوش کن کوچول جیغله5 سانتی
اگه 10 تا سیب داشته باشیم من 9 تاشو بوخوووورم چندتا میمونه؟
مرضیه: خانم محلم سیب ندیده اون یکی رو هم بوووخورر سیب نخورده از دنیا نریییییی



ه اهئاهها



محمد
ساعت16:17---16 آذر 1390
10

20

3

15

1000

60

16

هر کی میگه 16 نیست

17

18

19

20

اینم نمره وبلاگت ، بیست

:-)
پاسخ:آرههههه ؟؟ بابا دمت جیلیز ویلیز داغ گرم اصلا جهنممممم خیلی هم عالیییییی


دهکده غمها
ساعت12:38---16 آذر 1390
سییییییییییییییییلاممممممممممم ممممممم



چهجوریااااااااااااایی ؟
پاسخ:اونجوووریایاااااااااااایم هاهاهاها ماچ


nini
ساعت10:01---16 آذر 1390
سلام کچل

سلام دماغوووووووو

کوچول عمته

اون دماغتو عمل کن منو بزرگ ببینی



حالا رحم میکنم نمیخورمت(چون نشسته ای)

آخه از قدیم گفتن

مرضیه بخور درسته

اما نخور نشسته

یحنی بااید سرپا وایستاد و تو را خورد؟

نههههههههههههههههههههههههه

اشتباهههه

یحنیییی

خوب بگو



آورین یحنی نباید تورو به این صورت که هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!! خورد

کچل من کیه؟

مرحضیهههه

خلوک

دماغتو پاک کن گیده

انقدم میای پیش من سر و صدا میکنی نمیگی همسایه ها خوابن؟

مرضیه اول ی مماغ بوده بعدناش دست و پا در آورده

خوردی بوووخور

با ما در افتادن باعث دلگرمی ماست

پنیر

سر شیر

میکادو





حالا واسط ی شحر میذارم حفظ میکنی تا من بیام

به صورت

تک خوانی برام میخونیش



بدو

1

2

3









اگر گریه کنی





که آفتاب را از دست داده ای

ستارگان را نیز

از دست بخواهی داد!



از شعله

به سپاس روشنایی اش

سپاس گذاری کن،

اما چراغ دان را نیز

که همیشه صبورانه در سایه می ایستد

از یاد مبر!



ای سبزه کوچک

گام های تو کوتاه است

اما زمین زیر پای توست



” آب هایم را همه

سر خوش و شاد

می بخشم

اگر چه اندکی از آن

تشنگان را سیراب می کند.”

آبشار چنین می خواند.



هر کودکی

با این پیام

به جهان می آید

که خدا

هنوز

از انسان نومید نیست.



” تو قطره بزرگ شبنمی

زیر برگ نیلوفر

و من قطره ای خرد

روی آن.”

این را شبنم به دریاچه گفت.



شامگاه

به خورشید گفت:

” تو نامه عاشقانه ات را

برایم به ماه بفرست،

و من پاسخ هایم را با اشک

بر علف ها خواهم گذاشت.”



ممکن

از نا ممکن می پرسد:

” خانه ات کجاست؟”

پاسخ می دهد:

” در رویاهای یک ناتوان.”پاسخ:عجب خلیه این خدااااااااااااااا دارم از دستش روانی میشم مامانننننننننننننننننننننننننننن


ماریاچی
ساعت0:44---16 آذر 1390
سلام آبجی مثل گلم



این روزا و این شبا جون میده که خالصانه و صادقانه با چشمانی





پر از اشک از خدا طلب چیزهای رو کنیم



که توی روزهای عادی سال نمی تونیم کنیم





به حق این شبای عزیز قسم به سالار شهید دشت کربلا که تمام

مریض ها رو شفا بده





آمین







خیلی می خوامت



بگو چرا





برای این که همش به فکر دیگرانی





بای تا دیداری دباره
پاسخ:مرسی داداش واس ما هم دعا کن.


✖MAHSA✖
ساعت23:50---15 آذر 1390
رسیدیم به همون نتیجه ای که اصن

دلم نمی خواست

باعشه دیه چه کنیم ،

درس می خونیم ،

تــــــــصویب شد .

ما رفتیم . بوس .


✖MAHSA✖
ساعت23:28---15 آذر 1390
ای بابا آجی من هرکار می کنم ،

کشتیو بیخیال بشی ، نمیشه

آخرش باز یه جوری میاریش تو نقشه

آورین آجی ، خوشمان آمد

راست میگی ، مذکر جماعت تو نقشه

باشه ، نقشه از همون ابتدا فاز نمیده

میگم یه کاری

همون زوم کنیم رو درسه خودمون

پس فردا دو لقمه نونه حلال بخوریم

بهتر نیس ؟


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:18---15 آذر 1390
اجی شبت بخیرررررررررررر
بوسسسسسسسسسسساین ارو داشته باش تا جمعه شب که برمیگردم


✖MAHSA✖
ساعت23:05---15 آذر 1390
یاهاها

آجی یه کم بیشتر فکر کن

شاید یه شغله شرافتمندانه تر به ذهنت

رسیدا ؟

من که میگم چه کاریه بابا

این هوا انرژی بذاریم ، پاشیم بریم

اونجا همش واسه چند میلیون پوووله

ناقابل ؟؟؟؟

کمه خو آجی !!!

من که به توانایی ها و استعداد هایه

فوق العاده مون خوب واقفم

مطمئنم ، می تونیم تویه کاره بی تر! و

چرب و چیلی تر بزنیم ...

نظرت چیه یه پدر و پسر پولدار تو اینترنت

گیر بیاریم ، خِفتِش کنیم ؟ ها ؟

پدرِ پیرش واسه من ، اوکی ؟

حوصله شوهر ندارم ...

زودتر میمیره ، ارثیه رو میگیریمو

دِ برو که رفتیم ...

پسره هم ماله تو

یه چند سالی لاو بترکونید

هر وخ دلت خواست و عشقت کشید

سر به نیست کن

این منطقی تره ها ؟

بزنیم تو کارش ؟


✖MAHSA✖
ساعت19:32---15 آذر 1390
ای قربونه خدا برم ، هوایه همه یه

بچه درس نخونایه عالمو داره

خداییش بد موقعی به دادِ آدم میرسه

فدا مداش

آجی ایول ، به خدا منم یه مدت به کللم

زده بود ، برم دستیار غوغا شم

صداش خیلی نازه ها

اگه صدا تو ام مثه اون باشه که

دیگه هیچی

صد در صد باید بفرستیمت پیشه

آقایه خلعت بری و آکادمیه گوگوش

آجی از الان شعرایه ضد پسر بساز

قرار سال بعد بفرستیمت ...

احتمالا با همون کشتیه دزدی

می فرستیمت


ارررووورررا
ساعت18:07---15 آذر 1390
سلام اجی گل گلاب اخه منو کشتی تو اینقدر عاطفی شدی
بابا با مرام نگفتی این نوشته ها از کجای وجودت می جوشه
اخه تو بچه شیطونی چه به این کارا..
ما را هم دعا کن


ارررووورررا
ساعت17:57---15 آذر 1390
سلام اجی گل گلاب اخه منو کشتی تو اینقدر عاطفی شدی

بابا با مرام نگفتی این نوشته ها از کجای وجودت می جوشه

اخه تو بچه شیطونی چه به این کارا..

ما را هم دعا کنپاسخ:هاهاها خیلی با حالی اررووورااا ...بابا یه وب بساز دیگهههه آره من کلا آدم احساساتییم خیلی با مرامی خیلییی


hamed
ساعت16:59---15 آذر 1390
سلام مرضیه جوووون . من که خوبم. تو خوبی؟ خداروشکر بابام هم بدنیس. فقط دکترای ....... خیلی اذیتش می کنن. مرسی که به یادمونی. پاسخ:خدا رو شکر که بهتره خیلی گلی

sepideh
ساعت15:32---15 آذر 1390
سلام.بیا وبم .دارم میرم. خداحافظیه
پاسخ:کجا آجییییییییییییی..........


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:51---15 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااام اجی
ببشخ من دیر رسیدم...
خیابون چیز؟؟؟
اهان اینو الان سری گفتی..
الان دیر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه دیر نشده بگو تا بیام
من امادگی هرکاری رو دارم
اها،راستی اجی یادم نبود یه چیزی...
میگم خیابون چیزه که تو تهرونه.
من که اونجا نیستم


sepideh
ساعت20:10---14 آذر 1390
سییییییییلااااااامممممممم.بیا من دوباره آپمممم

پاسخ:چقدر غصه داری تو دخمل


hosein
ساعت20:02---14 آذر 1390




محمد
ساعت19:24---14 آذر 1390
آپی دارم به وسعت زندگی ام...
پاسخ:کشتی مارو با این آپ خشجل مشجلات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, ] [ 13:59 ] [ girl ] [ ]